احتمال فروپاشی کابینه بالا گرفت؛

اشغالگران قدس در بن بست/ درخواست برای برگزاری همه پرسی در خصوص مذاکرات سازش

اشغالگران قدس در بن بست/ درخواست برای برگزاری همه پرسی در خصوص مذاکرات سازش

وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی تهدید کرد اگر هر چه سریعتر در مورد از سرگیری مذاکرات سازش، کنیست اقدام به برگزاری همه پرسی نکند، وی از بودجه این رژیم حمایت نکرده و به این ترتیب کابینه ائتلافی در آستانه فروپاشی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، توافق رژیم صهیونیستی برای از سرگیری مذاکرات سازش با مخالفت های گسترده ای در درون این رژیم روبرو شده است.

روزنامه هاآرتض در این میان از هشدار "نفتالی بنت" وزیر اقتصاد این رژیم خبر داده و می نویسد : رئیس حزب خانه یهودی امروز دوشنبه تهدید به خروج از ائتلاف با نتانیاهو در صورت برگزار نشدن همه پرسی برای انجام هر گونه صلحی با فلسطینیان کرد.

به گفته نزدیکان بنت، حزب خانه یهودی عصر امروز نشستی را برگزار می کند و بنت در این نشست خواهد گفت که اگر هر چه سریعتر این همه پرسی در کنیست(پارلمان رژیم صهیونیستی) برگزار نشود، وی از بودجه سالانه حمایت نمی کند.

عدم حمایت احزاب ائتلافی از بودجه، کابینه را دچار مشکل کرده و حتی ممکن است منجر به شکست آن شود.

به نوشته هاآرتض، بنت هشدار خود را به اطلاع "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی رسانده است.

البته فقط بنت نیست که با آغاز مذاکرات سازش مخالف است، بلکه چهره های دیگری همچون "آویگدور لیبرمن" وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی و حتی برخی از هم حزبی های نتانیاهو نیز با این مذاکرات مخالف هستند.

تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی در پی فشارهای آمریکا موافقت خود را با از سرگیری مذاکرات سازش اعلام کرده اند و در این میان اعلام شده که تل آویو پیش از آغاز مذاکرات تعدادی از اسرای فلسطینی را آزاد می کند.

کد خبر 2102101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha